19 Temmuz 2009 Pazar

2009-2010 Beşiktaş Futbol takımı formalarının çoklu bakış açılı değerlendirilmesi

Pençeli Beyaz Forma: Bu forma bembeyaz olsa, kimse laf etmez, herkes memnun olurdu. Beyaz, önce temizliği simgeler. Ama beyaz forma, kartal tarafından pençelenmiş. Formada çok basit bir mantık hatası var: Bir kartal sizi pençelese,Allah korusun, oluşan çiziklerden ne akar? Kan. Kan ne renk? Kırmızı. Formada ne var? Siyah da var? Niye siyah var? Beşiktaş'ın rengi. Olmaz, kabullenelim, mantık hatası. Pençe izleri tamamen kırmızı olmalıydı.

Çubuklu Forma: Pek fazla değerlendirecek yanı yok. Yanlış anlamayın, bunu dememizden kasıt, asgari ilk izlenim yeterliliğine sahip olması.

Baklava Dilimli Forma: Formanın "baklava dilimi" olduğunu belirten Beşiktaş Kulübü. Kimi de dama tahtası diyor. Bana da sallanan bir bayrak gibi geldi. Diyelim ki baklava dilimi. İşte o zaman biraz sıkıntı olur. Yunanlılar çıkıp baklavadan sonra, baklava dilimi tasarımının da patentini almaya kalkmasınlar. Belki baklava patentine dahildir baklava dilimi. Patent bilgim iyi değildir. Diyelim ki dama tahtası. O zaman da ben hüzünlenirim. Çünkü ben, ne dama, ne satranç, ne de tavla bilirim. Biraz kız tavlası biliyordum, onu da unuttum! Yıllarca, özellikle yaz tatillerinde yapılan tavla partilerini izledikçe yüreğim burkulur, dudağımı büzer, elimi çene götürüp boşluğa dalardım. En güzeli sallanan bayrak, hatta o bayrak bence.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bir bakış baktın, kalbimi yaktın

En iyi, Mozilla Firefox tarayıcısının en güncel sürümüne çok yakın olmayan sürümlerde görüntülenir.

Destek