28 Temmuz 2009 Salı

Taraftara sorduk

Yeni sezon öncesi takımları ile ilgili düşüncelerini almak için taraftara döndük. Bakın taraftar ne diyor?

Ali İhsan Kurutulmuş(23, Kartal Sahil, BJK): Valla biz şampiyonuz, öbürleri düşünsün. Arada gazetelere bakıyorum, Mustafa Denizli hep gülüyor. Serdar Özkan'ın kendisine çeki-düzen vermesini istiyoruz. Ayrıca 10 kişiye çekilişle, ücretsiz olarak kombine kart verilmesi ne güzel olur değil mi?

Aleks Yurdakul(19,5, Feneryum önü, FB): Benim düşünceme göre, stopere bir adam almamız lazım. Daum iyi bir hoca. Başkanımız da çok iyi. Gülüşü çok hoşumuza gidiyor. Gerçi geçen biraz üzdü beni ama...Kendisinden bir imza istedim, "işim var" diyerek uzaklaştı. Sonra yalnız kalınca düşündüm de, 24 saatini Fenerbahçe'ye veren bir adamın zamanını almak ayıp değil mi?

Metin Oktay Feyyaz(48, Basmane, GS): Efendim fevkalade başarılarımınız tekrarını diliyorum bu sene. Keyita ile ilgili konuşacağım biraz. Çocukcağızın üzerine çok geliyorlar. Yok efenim, gece hayatı varmış, geziyor, içiyormuş. Kedi uzanamayacağı ciğere mundar dermiş. Adam topunu da oynar gezer de. Öyle değil mi muhterem beyefendiciğim? Hocamızın da kıyafet seçimleri çok hoş. Galatasarayımız ilerde bir-iki kötü sonuç alırsa, basın şunu da yazar:" Kıyafetine harcadığın zamanı takıma harca." Galatasaraylılar bunlara aldırmasın, hocamız tam bir Nedırland beyefendisi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bir bakış baktın, kalbimi yaktın

En iyi, Mozilla Firefox tarayıcısının en güncel sürümüne çok yakın olmayan sürümlerde görüntülenir.

Destek