17 Temmuz 2009 Cuma

Erdal Kavuk ile gündeme dair söyleşi - 1

Futbola yıllarını vermiş, fakat karşılığında pek de bir kazanım elde edememiş olan futbol sevdalısı Erdal Kavuk, gündeme dair sorularımıza içtenlikle yanıt veriyor...

- Fenerbahçe Almanya Kampı'nın ilk hazırlık maçını Almanya bölgesel lig ekiplerinden Ulm takımı ile yaptı. Bu maça ilişkin neler söylemek istersiniz?

- Kardeşim! Önce bir merhaba de, hâlimi hatrımı sor. Olmaz ama!

- Özür dilerim. Nasılsınız efenim?

- Sağol canım, iyidir iyi. Fener'in maçını izledim, bulmuşlar basit takımı yenerler tabii.


- Fenerbahçe'de göze çarpan neler vardı?

- Vallahi ben R. Carlos'un topu uzaklaştırma tarzına hastayım. Bilumum ligleri izliyorum, onun kadar topu iyi uzaklaştıran bir adam görmedim. Ulm maçında pek göremedim o uzaklaştırmaları, hazırlık maçı diye yapmadı sanıyorum.


- Roberto'nun Brezilya'ya gideceği konuşuluyordu?

- Gitmedi mi? Tatilde memleketine gitmiş. Orada bir köyü varmış. Ailesini falan ziyaret etmiş. Sonra da döndü işte.


- Galatasaray'ın Tobol maçında aldığı beraberliğe ne diyorsunuz?

- Tobol takımı futbolun yanı sıra dövüş sporlarını da iyi biliyor. Ortaya güzel bir sentez koymuşlar. Tebrik etmek lazım. Mesela Sivasspor'un bazı maçları da tenis maçına benzer, bu da başka bir sentez. Beraberlik Tobol açısından iyi bir sonuç. Galatasaray da bu saatten sonra maç vermez.


- Lincoln sorunu ne olacak?

- Lincoln'ün hayatından şüphe duyuyorum. Umarım iyidir. Adam haylaz, ama oynadığı zamanda oynuyor. Halı saha onun için en güzel yer. Bizim sahalar ona büyük. Halı sahada üste para da vermesi gerekiyor.


- Beşiktaş'a gelecek olursak... İki kupası var, üç olur mu?

- Ya Barış Kupası ya da Süper Kupa'yı alır, ikisini alması mümkün değil. Beşiktaş dışarıda pek iyi oynamıyor. Yurtdışına giden vatandaşlarımız, "Türkiye'den rahatı yok" deyip dönüyorlar. Beşiktaş'ta bu alışkanlıkta. Grup maçları bitince, Barış Kupası da biter Beşiktaş için. Sonra Fenerbahçe ile kardeş kardeş güzel bir maç ederler.


- Paf takımla çıkmaz yani?

- Var mı başka soru?


- Erdal Kavuk teşekkürler. Benim sorum yok, sizin eklemek istediğiniz bir söz var mı?

- Sigaran var mı?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bir bakış baktın, kalbimi yaktın

En iyi, Mozilla Firefox tarayıcısının en güncel sürümüne çok yakın olmayan sürümlerde görüntülenir.

Destek