18 Temmuz 2009 Cumartesi

Rakipleri değerlendirirken...

Ünlü sukat Eran Akran, Şampiyonlar Ligi'nde mücadele veren Sivasspor ve Avrupa Ligi'nde mücadele veren Fenerbahçe ile Galatasaray'ın rakiplerini değerlendiriyor...Sivasspor'un rakibi Anderlecht: Anderlecht, yakın zamanda Fener'i yenmeye çalışmış, fakat muvaffak olamamıştı. O Anderlecht o zaman neyse, şimdi de o. Belçika takımları orta hâllidir. Ayrıca pinti olduklarından adam gibi topçu da almazlar. Ben tur şanslarını eşit görüyorum. Sivas'ın hazırlık maçlarına bakmayın, futbolcu diye güreşçi oyuna giriyor. Şunu da söylemek istiyorum, ilk maç keşke burada olsaydı. Burada iyi bir sonuç alırdık be biz. Ama ilk maç orada iyi bir sonuç alırsak demiyorum, kalecimize iyi plonjonlar nasip eyle yarabbim, diyorum.

Fenerbahçe'nin rakibi Honved: Honved Macaristan futbolunun önde gelen takımlarından değil. Macaristan'dan rakibimiz olarak Honved olur başka bir takım olur, ama bunlar Fener'e rakip olamaz. İlk maçın Kadıköy'de olması da zaten umudu az olan Macar takımı için bayağı mahsurlu olmuş. Özetle, Fenerbahçe ilk maçı 4-1, bilemedim 3-1 kazanır. Roberto Carlos'un bir topu direkten döner.

Galatasaray'ın rakibi ?: Galatasaray daha tur atlamadı. Rakibi de belli olmadı. Muhtemel iki rakibi var. Galatasaray tur atlasın, rakibi de belli olsun, o zaman yazarız. Şimdi boşuna zaman harcamayalım.

Eran Akran

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bir bakış baktın, kalbimi yaktın

En iyi, Mozilla Firefox tarayıcısının en güncel sürümüne çok yakın olmayan sürümlerde görüntülenir.

Destek